Drzewny, stanowczo enigmatyczny aromat dla mężczyzn. Świeży, seksowny, energiczny, intensywny?
kombinacja genialna dla:
pana uwodziciela! kompozycja istotnie męska, podkreśla charakter prawdziwego mężczyzny. Powraca prawdziwa męskość. Pan powraca do swoich najskrytszych fantazji takich jak: testowanie elitarnych samochodów, polowanie na atrakcyjne kobiety, wszystkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności. Pewny siebie, radośnie używa i nadużywa swojego uroku, by zdobyć wszystko czego zapragnie? tylko na kliknięcie palców, bez zapotrzebowania proszenia.
aromat:
Nieco zagadkowy, radosny?oryginalny: ma w sobie nieodgadniętą tajemnicę.. To jak wejście na drogę, nie mając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Pełny pozytywnych wibracji, początkowo świeży aby zaskoczyć stonowanym charakterem, uwalniając moc kontrastów. Na pierwszy plan kompilacji wychodzi seria radośnie świecących i połyskujących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swoim urokiem. Później w nucie serca aromat staje się bardziej energiczny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompozycji pikantnych nut stwarzając kombinację uderzających kontrastów, wyszukanej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kombinację najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W wyniku czego końcowym wyczuwamy nie jeden zapach, lecz kaskadę, stwarzającą oryginalną i wyraźną woń
ZNAK SZCZEGÓLNY: ZŁOTO
Na opakowanie zapachu Paco Rabane wybrał sztabkę złota zaprojektowaną przez rzeźbiarza Noe Duchaufour?Lawrence.
?Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości? twierdzi projektant. Siła opakowania leży w jego prostocie. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Projekt szczególnie prostego i błyskotliwego opakowania zapachu 1 Million, wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Piękną, idealną forma opakowania, jest postępowa reinterpretacja klasycznej formy sztabki złota. Logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki zostało zaczerpnięte z zachodniej kaligrafii. Wszystko to powoduje, że flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem? czego pożądamy bardziej? opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego
kompilacjA ZAPACHOWA:
Nuty głowy: czerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta
Nuty serca: absolut róży, cynamon, przyprawy
Nuty bazy: akordy skórzane, paczula, białe drewna, ambra
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla 1 million 75 ml dezodorant w sztyfcie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.