załóż konto
Ilość produktów: 0 szt.
wartość zakupów: 0,00 PLN  

Najczęściej zadawane pytania

  1. W jakich godzinach czynna jest Apteka internetowa "Apteka z Gór"?

    Apteka internetowa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Zamówienia przez Internet można składać każdego dnia przez 24 godziny na dobę.

  2. Gdzie jest siedziba Apteki Internetowej "Apteka z Gór"?

    Lekcito Sp. z o.o.
    ul. Papieska 39
    33-300 Nowy Sącz
    NIP: 7361572661

  3. Czy rejestracja w Aptece Internetowej "Apteka z Gór" jest konieczna?

    Nie. Zarejestrowanie w aptece internetowej jest całkowicie dobrowolne, jednak posiadając konto klienta, uzyskasz specjalne uprawnienia które ułatwiają kolejne zakupy:
    • automatyczne wpisanie adresu dostawy przy kolejnych zamówieniach
    • edycja danych adresowych
    • zmiana hasła konta
    • podgląd wszystkich dotychczasowych zamówień
    • edycję subskrypcji newslettera
    • informację o promocjach

  4. Czy mogę kupić u Państwa lekarstwa na receptę?

    Nie. Zgodnie z polskim prawem sprzedaż leków na receptę przez internet jest zabroniona.

  5. Na stronie internetowej podawane są ceny netto czy brutto?

    Wszystkie ceny leków są brutto. Jest to cena jaką płaci klient.

  6. Czy cena wyświetlana produktów obejmuje koszt dostawy?

    Nie. Koszty dostawy zostaną doliczone przy składaniu zamówienia. Szczegóły na stronie wysyłki: http://www.aptekazgor.pl/strony/wysylka.html

  7. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

    Tak. Wystarczy zaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT" w formularzu zamówienia i wypełnić wszystkie wymagane dane.

  8. Czy mogę otrzymać kilka faktur na towary z jednego zamówienia?

    Nie. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce. Fakturę dołączamy do każdej przesyłki. Jeśli chcesz mieć poszczególne towary na oddzielnych fakturach, musisz złożyć oddzielne zamówienia i w uwagach poprosić aby zostały przysłane w tej samej paczce.

  9. Co należy robić, gdy dane na fakturze są niepoprawne?

    Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta, który wymieni dokument na nowy.

  10. Gdzie można osobiście odebrać paczkę?

    Odbiór osobisty jest możliwy w aptece w Nowy Sączu pod adresem:
    • ul. Papieska 39
    • 33-300 Nowy Sącz
    Zazwyczaj paczka jest do odbioru odrazu po złożeniu zamówienia. Udając się do apteki internetowej prosimy zabrać ważny dokument tożsamości. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

  11. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie, które odbiorę osobiście?

    Płatność za zamówienie z odbiorem osobistym jest taka sama jak w przypadku zamówień wysyłkowych z przedpłatą czyli dostępna jest płatność przelewem bądź przez system przelewy24.pl. Poinformujemy Cię gdy Twoje zamówienie będzie już gotowe do odebrania.

  12. Jakie formy dostawy są dostępne?

    Zamówienia realizowane są za pomocą Poczty Polskiej oraz kurierem. Przesyłki wysyłane kurierem docierają do klienta szybciej. Klient otrzymuje od nas nr listu przewozowego dzięki czemu może śledzić losy swojej przesyłki

  13. Czy zamówienie może odebrać inna osoba (ktoś z rodziny bądź znajomy)?

    Tak ale w przypadku odbiorów osobistych opłaconych z góry trzeba zaznaczyć dane osoby odbierającej.

  14. W jakich godzinach kurierzy dostarczają paczki?

    Przesyłka jest doręczana 5 dni w tygodniu (pon.-pt.) do godziny 17:00.

  15. Czy można wybrać określone godziny dostarczenia paczki?

    Niestety nie. Kurierzy doręczają paczki przeważnie w godzinach pomiędzy 8.00 a 17.00. Jeżeli klient wie, że w tym czasie nie będzie mógł odebrać przesyłki, prosimy w adresie do dostawy podać inne miejsce np. pracy z dokładną nazwą firmy, nr pokoju itp.

  16. Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożonym zamówieniu

    Tak, o ile jeszcze przesyłka nie została przekazana kurierowi.

  17. Paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona. Co zrobić?

    Zalecamy sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika firmy kurierskiej podczas wręczania paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Jeżeli dostarczona przesyłka jest wyraźnie uszkodzona prosimy aby jej nie przyjmować! Zostanie natychmiast zwrócona do apteki interneowej w celach wyjaśnienia sprawy oraz ponownego wysłania Państwu zamówionych produktów.

  18. Otrzymałem informację o wysłaniu zamówienia kilka dni temu. Do dziś nie otrzymałem paczki.

    Zamówienie mogło nie dotrzeć z kilku powodów, np. zostawienie awizo przez kuriera które następnie zaginęło. Najlepiej wejść na stronę: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek i wpisać 11 cyfrowy numer przesyłki podany na maila aby zlokalizować paczkę.

  19. Czy można dokonać zwrotu produktów do Apteki Internetowej?

    Kupującemu jako konsumentowi również przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Należy osobiste złożyć lub wysłać listem poleconym odpowiednie oświadczenie na piśmie w terminie maksymalnie do 14 dni od dnia wydania mu towaru.

    W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot towaru jest na koszt Kupującego. Apteka internetowa poświadcza na piśmie zwrot towaru i zwraca zapłatę - o ile została już dokonana.

    W przypadku zwrotu produktów należy odesłać go w nienaruszonym stanie, w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z paragonem lub fakturą VAT. Odstąpienie od zawartej umowy nie dotyczy sytuacji, w których:
    • towar lub jego opakowanie zostało uszkodzone lub naruszone
    • w innych przypadkach wskazanych w art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny.


Wszystkie podane ceny, są cenami brutto w polskiej walucie. Akceptujemy płatności nastepującymi nośnikami.