Po raz pierwszy świat usłyszał o tajemniczym co czarującym agencie specjalnym 007 w 1953 roku wraz z ukazaniem się powieści Iana Fleminga pt. „Casino Royale", będącej pierwszą częścią całej 12-tomowej serii.
Prawdziwą sławę agent ten zyskał jednak dzięki linii filmów będących częściowo ekranizacjami a częściowo kreatywnymi adaptacjami ich pierwowzorów literackich. W ponad dwudziestu filmach w role sławnego agenta do spraw specjalnych wcieliło się dotąd dziewięciu renomowanych aktorów.
O tym, iż filmy a wraz z nimi agent 007 stały się swego czasu kultowymi świadczy fakt, iż decyzje o obsadzeniu głównej roli były każdorazowo żywo publicznie dyskutowane, a otrzymanie takiej propozycji przez aktora miało i ma charakter swoistego prestiżowego wyróżnienia.
Winny temu jest fakt, że tytułowy agent James Bond 007 jest aktorskim wyzwaniem, gdyż uosabia wizerunek istotnie atrakcyjnego i inteligentnego pana, pełnego humoru i wigoru, imponująco wydajnego fizycznie i chętnie korzystającego z nowinek technicznych i wreszcie któremu uczucie strachu jest najczęściej obce(!).
Do wizerunku takiego właśnie wszechstronnego bohatera odnosi się kreacja kolekcji perfum James Bond 007, która została wylansowana stosunkowo niedawno, w 2012 roku, dzięki współpracy Procter&Gamble i znanego na całym świecie szwajcarskiego producenta perfum: Givaudana.
Ten męski perfum ukazał się punktualnie z okazji 50-tej rocznicy narodzin agenta 007 czyli momentu ukazania się pierwszej powieści. Perfumy pozostały okrzyknięte najmocniej niebezpiecznym i szykownym zapachem na świecie poprzez Magazyn GQ.
Jak dotąd seria obejmuje cztery linie męskie: „Signature", „Ocean Royale", „Quantum" i złotą edycje limitowaną, a także damską linie o nazwie „007 For Woman". Typowe dla kolekcji są flakony o konwencjonalnym kształcie i niepowtarzalnej niewiele znaczącej ziarnistej strukturze na ich powierzchni.
Widniejące na prominentnym miejscu na perfumach logo 007 jest nie tylko częścią ich nazwy, to także popularny znak rozpoznawczy wykreowany na potrzeby filmowych wersji historii o agencie. Choć w przeciągu minionych lat zmieniał się fason zgrabnych cyfr główny pomysł projektu Josepha Caroffa z 1962 roku pozostał niezmiennie ten sam: stosownie do sensacyjnego charakteru linii w logo umiejętnie pozostał wpisany symbol pistoletu.
więcej
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla James Bond, 007 for Woman II, Woda perfumowana, 75 ml. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.