s. Oliver Soulmate Men pomiędzy świeżością a zmysłowością W gorączkowym świecie, który codziennie stawia przed nami świeże wyzwania w naszym stechnicyzowanym rutynowym życiu, tęsknimy za naprawdę ważnymi rzeczami w życiu: Wspólnoty, bliskości i zaufania.
Nowy zapach s. Oliver Soulmate Men jest przekonującym wyrazem tej postawy. Został produkowany z myślą o osobach, które w dzisiejszym pędzącym świecie pielęgnują relacje międzyludzkie i od czasu do czasu pozwalają sobie na chwilę wytchnienia.
Wyrafinowany zapach s. Oliver Soulmate Men bawi się kontrastami świeżych i zmysłowych nut. Intensywny i ekscytujący zapach s. Oliver Soulmate Men inicjuje się owocową mandarynką, orientalnym szafranem i czarnym pieprzem.
Pikantny charakter pojawia się ponownie w nucie serca. Tutaj gałce muszkatołowej i bobowi tonka towarzyszy zmysłowa lawenda. Baza łączy bursztyn z nutami paczuli i emanuje przytulnym ciepłem. S. Oliver Soulmate Men, nowy autentyczny zapach dla niego s.
Oliver Soulmate Men to zapach w idealnej harmonii, co odzwierciedla również flakon wody toaletowej. Zapach dla mężczyzn s. Oliver Soulmate Men jest prezentowany w matowym ciemnoniebieskim kolorze i, podobnie jak jego kobiecy odpowiednik, zachwyca prostym, przezroczystym kształtem.
Składane pudełko w kolorze ciemnoszarym uzupełnia konwencjonalny, męski wzór w pepitkę: projekt, który komunikuje harmonię w najdrobniejszych szczegółach. Dwa zapachy - jedna więź. S. Oliver Soulmate to bliźniaczy zapach we wspólnej kampanii reklamowej.
Założona w 1969 roku w Würzburgu firma s. Oliver jest aktualnie jedną z wiodących firm lifestylowych w Europie. Indywidualność i radość życia łączą nie tylko autentyczną modę, lecz także zapachy męskie s.Oliver pod parasolem marki.
Po udanych premierach zapach ów, takich jak s.Oliver i s.Oliver Original, w sierpniu 2013 r. Segment zapachów zostanie zwiększony o nową bliźniaczą koncepcję s.Oliver Soulmate Men.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Soulmate eau_de_toilette 50.0 ml. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.